Arsenal helten Kolo Toure afslører

Publié le par billigefodboldtrjer

Køb Fodboldtrøjer på http://www.minfodbold.com/. Arsenal hero Kolo Toure har afsløret alt om, da han såret Arsene Wenger, mens på anklagebænken i klubben.

Da han var blot 20 år gammel, den ivorianske gik på anklagebænken i den nordlige London tøj, og i sin iver efter at imponere, formået at såre Dennis Bergkamp, Thierry Henry, og lederen med flere tacklinger.

Heldigvis Gunners stadig underskrev ham, og han gik på at blive en del af den "Invincibles 'side i 2002/03.

"Jeg var ung, jeg var sulten," midt-back sagde efter underskrivelsen for Celtic.

"Jeg havde chancen for en retssag, Arsenal og for mig at træne med disse topspillere var ikke let. Jeg mistede mit sind der og tackles manager. «

Nu på Celtic, vil Toure være der ønsker at give sit alt i den skotske Premier League i et forsøg på at slå Rangers at Arsenal hjemmebanetrøje 2016/17.

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article