Mertesacker comeback bare for at fortsætte med at spille for Arsenal

Publié le par billigefodboldtrjer

Mertesacker har genoprettet knæskade siden starten af ​​sæsonen, og i en 3-1 sejr over Everton har han spillet 150. gang i Barclays Premier League. Det var billigt at Billige Fodboldtrøjer for Mertesacker's comeback, lykønskede ham. Han var glad for at være tilbage i kampen mod Everton, og han var klar til at spille for holdet.

Både Gabriel og Koscielny vil være fraværende fra Lørdag FA Cup finalen, og Mertesacker vil debutere denne sæson for første gang. Mertesacker sagde: "Jeg har været såret i et halvt år, den tid er meget hård." Når jeg kommer tilbage til stadion, genoptag træningen. Jeg håber at gøre mit bedste i træning og hjælpe holdet så meget som muligt. Altid være en erstatning gør mig utilfreds, men jeg har forsøgt at hjælpe unge mennesker, uanset hvad der sker, vil det altid støtte dem. Support Mertesacker! På vores online butik til Køb Arsenal Trøje er billig. Vi har været igennem en vanskelig periode, men vi er meget forenede, og jeg tror, ​​at alle ønsker at spille i dette sidste spil til Arsenal. ”

Jeg har ikke startet i år endnu, men i de sidste 15 år har jeg været i startlinjen. Jeg ved, jeg er klar, det er hvad jeg tænker, uanset hvad der sker i lørdag og hvilke udfordringer jeg får, er jeg klar. Klar til at juble for holdet og Køb Arsenal Trøje. Jeg skylder dette hold og Arsenal meget, og jeg vil sørge for, at jeg er klar, og jeg er klar til 120 minutter plus straffespark.

Mertesacker comeback bare for at fortsætte med at spille for Arsenal.

Gengivet fra:http://www.compuship.net/Mertesacker-comeback-bare-for-at-fortsette-med-at-spille-for-Arsenal

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article