Køb Fodboldtøj børn Alexis Sanchez

Publié le par billigefodboldtrjer

Mesut? Zil talte mere åbent om hans Arsenal fremtid, end han nogensinde har gjort før, fortæller tyske magasin Kicker, at han var glad for at bo i klubben, så længe Arsène Wenger ville gøre det same.Shop for billige fodboldtrøjer? Vi har Billige fodboldtrøjer børn med høj kvalitet fra alle klubberne på salg. Køb billige fodboldtrøjer med hurtig levering og tilføje dit eget trykkeri i dag!

 

Det var Wenger, trods alt, der overbeviste Özil til at forlade Real Madrid til Arsenal tilbage i 2013.? Zil nyder at spille for holdet, elsker bor i London og soler i tillid hans manager. Han er tilfreds med sin lod, især i betragtning af betalings-stigning på den måde, hvis han til sidst ikke sætte pen til papir.

 

"Jeg er meget, meget glad i Arsenal og har ladet klubben vide, at jeg ville være klar til at underskrive en ny kontrakt,"? Zil fortalte Kicker. "Klubben ved, at jeg er her mest af alt på grund af Arsène Wenger. Han er den, der underskrev mig, og han er den, hvis tillid jeg har. Klubben ved også, at jeg ønsker at være klar på hvem lederen bliver. "Hvor kan man købe billige fodboldtrøjer? Køb Fodboldtøj børn Alexis Sanchez online med oplag her. Vi leverer Billige Alexis Sanchez Trøje børn med lav pris og hurtig levering. Køb nu!

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article