Ingen Raheem Sterling eller Jordan Henderson som kloge hoveder navn England Euro 2016 trup

Publié le par billigefodboldtrjer

Få online nu og tage et kig gennem vores Fodboldtrøjer børn , alle til lave priser i en række størrelser, der passer til alle.
Vi udfordrede Soccer lørdag kloge hoveder til at navngive deres 23-mand England trup til Euro 2016.

England Manager Roy Hodgson forsinket sin foreløbige trup meddelelse fra torsdag til mandag, før Arsenal frem Danny Welbeck blev udelukket på grund af en knæskade lidt i søndagens 2-2 mod Manchester City.

Jack Butland og Alex Oxlade-Chamberlain vil også gå glip af gennem skade, men Jack Wilshere er tilbage i opløbet, mens Jordan Henderson forventes at komme sig efter sin knæskade i tide.

Her er hvem de Soccer lørdag kloge hoveder, Charlie Nicholas, Phil Thompson, Paul Merson og Matt Le Tissier, forventer at blive kaldt op ...

målmænd

Charlies picks: Joe Hart, Fraser Forster, Ben Foster

Sunderland Jordan Pickford tippet til toppen
Charlie siger: Joe Hart og Fraser Forster er det indlysende en og to, så kan du debattere den tredje valg. Du ville være meget, meget uheldig at miste to målmænd til skade, så ville jeg være tilbøjelig til at tage en yngre fyr med potentiale.

Jeg tror, ​​han vil tage Ben Foster, fordi han har været der, set det og gjort det, selvom hans internationale erfaringer ikke har været den bedste, men jeg tror, ​​der er en udviklingsproces, der skal være på plads, ligesom hvad Tyskland og Spanien gør.

Young Jordan Pickford fra Sunderland er den slags spiller, jeg ville tage en chance på at give erfaringer til. Jeg vil altid sige tage en chance på en spiller, der har potentiale til at blive den næste store udsigt.

DEFENDERS

Will Gary Cahill og Phil Jagielka hold op på ryggen igen?
Thommo s picks: Nathaniel Clyne, Kyle Walker, Danny Rose, Ryan Bertrand, John Stones, Chris Smalling, Gary Cahill, Phil Jagielka

Thommo siger: Jeg synes, det er temmelig afgjort med det største spørgsmålstegn sandsynligvis over Jagielka fordi han er blevet ud såret, men hans erfaring for England, også i kvalifikationen, skulle se ham inkluderet.

De fulde-ryggen er virkelig stærk og Leighton Baines vil sandsynligvis gå glip af, da han ikke har spillet ofte nok, da hans skade, og der skal være bekymringer over hans egnethed.

Min ryg fire ville være Clyne, Smalling, Stones og Rose. Bertrand er en meget konsekvent spiller, men Rose har kantet sig vej videre med en fantastisk sæson for Tottenham.

England udvælgelse odds
Find ud af hvem Sky Bet forventer at gøre euro trup og start Englands oplukker her.

midtbanespillere

Merson s picks: Adam Lallana, Danny Drinkwater, Dele Alli, Eric Dier, Jack Wilshere, James Milner, Ross Barkley, Theo Walcott

Danny Drinkwater blev opkaldt mand-of-the-match på hans England debut
Merse siger: Danny Drinkwater har været absolut fremragende i denne sæson for Leicester. Han fik chancen i truppen til den sidste runde af venskabskampe, og der ville have været nogen mening i at plukke ham, hvis han ikke havde nogen chance for at gå. Han har gjort noget forkert og grundigt fortjener sin chance.

Der er stadig et par skade tvivl for Roy at arbejde igennem, og jeg ser en af ​​de pletter som en toss-up mellem Jack Wilshere og Jordan Henderson. Det skal være den ene eller den anden, fordi at tage begge ville være en enorm satsning. Jeg har gået til Wilshere fordi giver dig noget andet. Jeg er en stor beundrer af Ross Barkley selv om hans form, har været meget inkonsekvent af sent. Men han gjort nok for mig til at blive inkluderet.

Endelig var det en lige shootout mellem Theo Walcott og Andros Townsend for det endelige sted. Jeg kan lide, hvad Townsend har gjort for sent Newcastle. Hans form, har været meget imponerende, og det har taget ham over Raheem Sterling i hakkeorden. Jeg er bare sidespor med Walcott selv. Han er en anden, hvis form har været en smule blakket og han ikke været en regelmæssig starter for Arsenal, men han gør give dig muligheder. Walcott tempo fra bænken kan være et godt våben for England, og han kan også spille som en angriber, hvis nødvendigt.

Din England Euro 2016 trup
England Euro 2016 trup som stemte for i Sky Sports meningsmåling

strejkende

Le Tissier s picks: Jamie Vardy, Harry Kane, Wayne Rooney, Daniel Sturridge

Harry Kane og Jamie Vardy vil helt sikkert blive inkluderet?
Le Tiss siger: Jeg tror Rooney er en bankmand ikke bare for at være i truppen, men til at starte under Hodgson, men bag angriber i enten en støttende tre eller i toppen af ​​en diamant.

Hvis Kane ikke starter op foran så det ville være utrolig hård ved ham. Jeg kan ikke se, hvordan du ikke kan have en spiller, der har scoret mere end 20 mål i to på hinanden følgende Premier League sæsoner førende linjen.

Så jeg ser Vardy som en effekt mulighed for at komme fra bænken og injicere hans tempo i spillet, mens Welbeck ville have været min anden angriber, hvis han var fit, og jeg synes det er et slag, at han ikke er i stand til at gøre det.

Sturridge er ironisk nok den velgører efter at han blev udelukket. Jeg tvivler på hans krop ville tillade ham at spille regelmæssigt i en turnering format, men han er helt sikkert fået evnen til at gøre ham til en reel aktivet til truppen.

Sørg for at du har den nyeste Real Madrid Fodboldtrøje i denne sæson med vores massive samling af Fodboldtrøjer og kits!

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :
Commenter cet article